Tuesday, May 18, 2010

si bisu


nih aku menulis mase aku baru je lepas minam2 ngan mmbr2 aku..
pundek punyer geng,xpe2 mlm nih gua bayar ok ! aku ikhlas dowh.. dont worry !
hahaha...

time nk gerak blk,tibe2 ade mamat nih tunjuk2 kt arah aku,pelik..ingt kan die duk tunjuk kt org blkng..so wat x port,tp die mcm tunjuk kt aku..so dtg la kt die,dgn senyuman,die hulur kan satu salaman :).." ingt lg kaw kn kt aku.. " si BISU..aku x taw la name die ape,tp org pggil die JU..die nih aku rase sejak lahir die bisu,tp die bole dgr ape yg kte ckp n faham..dlu time kecik2,die nih ske sgt ronda2 nek beskal dgn pakai kopiah die,kemane2 saje,ske kawan ngan kanak2,jd pak guard masjid time smayang jumaat..time tuh sape2 rase bawah umor,mmg siap lah..mmg x dpt nek tgkat ats masjed..cnfirm !

dlu time aku form brape ntah..men la bola dpn umah mmbr aku,nk jd kn cerita..time aku tndang bola tuh die plak lalu dpn,dah sah2 kna kepala n kopiah die,aku dgn rase brslh nk mntak maaf,tp si bisu ni plak naik angin..dtg2 tendang kt aku..hahaha,adoii..mmg x jd nk mntak maaf,mkn la kaki tgn aku sume.............

buat ju
aku nk mintak maaf sgt2..
aku x berniat nk tendang kaw..
x berniat nk pukul ko blk..
x berniat nk herdik ko..
x berniat pown..
aku muda lg ju..
tp ko yg start dlu..

tp x sangke la..kali nih ko jumpe aku,ko salam kn..ko still ingt lg ape yg jd via bahase isyarat ko tuh..xpe,aku try2 faham k,dlu ko ckap aku kecik,skunk da tggi,skunk ko da jd mate2 polis,start dr kul 10 mlm sampai 7 pg ko keje,ade time rehat ko bli nasik bungkus kt kdai makcik nih :)..haha,dlu kaw nek beskal kn,bdak2 kejar nk pukol ko,termengah2 ko kayuh lari,aku jgak yg kasi ko air..tgk kaw semput :)..skunk da pakai moto..xde la ko penat kn..

buat ju si bisu..smoga ape yg kaw buat nih,ade la faedah nye..n sekali lg,

" aku nk mintak maaf sgt2..tu cerita lame kn :) "


1 comment: