Tuesday, September 7, 2010

tgh hari !

tdo itu terlalu indah buatku
nikmat segala nye
mcm biase..waktu di UK..
keadaan lam bilik same dgn keadaan kt luar..
gelap dan mendung..
kelopak mate yg td tertutup rapat..
kini terbuka sedikit pada sebelah kiri..
meraba dlm kesuraman suasana
mencari handphone..malang nye..xde text ! shit !
" 1.38 pm..ayah aku nari x kerja..asl laa die x kejut..hehe..
nais !leyh tdo lame,lutut gua da xde air dah..leteyh~ "
by the time,i do realize sumtink ! damn ! my promises to my dad !
lantas gua capai bju,sambil terkinja2 berlari berboxer..
gua ke blkng rumah mencari sesuatu..
yeah ! jumper ! gua tarik die keluar..kasik die minum..
kena mesin rumput laa gua tgh2 hari nih !
panas ! puase nih !
bonda gua menjeling sambil memuji ank nye..
" bagus nye ank aku..tgh2 hari,
rajen lg bekerja,cepat la dpt menantu
" sambil d sambut
hilai tawa ayahanda..sigh~ =='




No comments:

Post a Comment