Wednesday, August 11, 2010

puase !

1st day berbuke...duh !
makan ! makan ! makan ! makan !
nafsu nk bli kueh mcm nk crik aweks !..
kueh kna gebu2 ! lawa ! mantap ! awek yg jual pown kna tgk jgak !
gile ape x tgk awek yg jual mkan tuh..
huh..kalau da boek..kuih pown boek jgak kn..
bukan ape..rezeki die kowt..bulan2 pose nih..
nnt law muke selebet,selekeh2..korunk pown x nk..x slera.. =P
hahahaha..dari cri aweks2 bek cari mkan2..lg elok
perot lapar ! da byk dance da kluar dr pg..
shuffle,tektonik,zapin,dondang syg ! huh ! jgn ckp ah !
tergeliat urat perut melayan..
dah kenyang baru laa ble layan projek kn =D
kan syg kn !..hehe..
kepala kaw projek izhar..
bawak2 laa solat mahrib..pastu pergi isyak kt surau..
buat laa pahala ckit..haha,mcm x paham2..
umur mkin tue kn..bile lg..x kn da tue2 bru nk cri sejadah..
bru nk cri Quran,tu kalo ble ngaji lg..kalo gagap?merangkak?
itu berat ok sahabat?hehehe..skali dgn aku laa ok..
aku x mngate org bulan2 pose nih..dose!
pnat dr sahur ke maghrib kumpul pahle =)
tp kt cni aku nk cakap..

Aku rindu 1st day nk bukak pose dgn famly aku ! mak aku masak ! ayh aku bli juadah lg ! aku rindu ayh aku kejut kn aku sahur ! mak aku masak telor kicap ! bai ! x best pose jauh2 weyh ! sumpah x best ! kalo da kawen xpe gak.. ade gak bini kn duk teman mkn sesame =)

MAK ! AYAH ! MINGGU NIH ANAKANDA MU BLK !
hahaha..cam biasa lauk favret..
bak mai udang galah masak merah ok !
tu hari da ckp kn kalaw blk..
SYG KORUNK !hehe
anakanda mu yg jauh dr perantauan.. =P
ANGAH !

2 comments: