Thursday, July 8, 2010

hilang

8 july 2010..
its about 1.15 am..
Mohd Azuan bin Mustafa..
in memories..

x sangke ptg isnin yg lepas last aku jumpe ko..
last kaw duduk lepak dgn senyuman kt bawah pokok ceri tuh..
mmg x sangke sgt itu lah last nye..
terkejut dpt taw ko accident..
mak ko mlm td, x sggup aku nk tgk die mnangis
x sggup nk kasi taw die yg ko dah xde..
btol2 kteorg x sggup
even mak aku sndri x taw nk ckp camner..
tangisan jer laa yg bole kasi hint tuk sume jawapan..
aku taw jawapan tuh amat sayu ! sedeyh ! noktah buat semua !

********************************************************

alhamdulillah..urusan pngebumian da selesai tgh hari td..
buat allahyarham mohd azuan..
ko da awal pergi mnggalkn kn kami..
semoga roh ko ducucuri rahmat hendak Nya
n d tempat kn d golongan org yg beriman..

sbg abg sdare..
aku taw da sgt terlmbat..
tp..
maaf lah jika selama nih kte brsaudara
byk yg terkasar n tersilap nye..
if ade yg termakan,halal lah semua nye..
same goes with me..
abg ngah maaf kan semua..
abg ngah halal kn semua..

if abg kepada si arwah bace blog ni mohd azriel..
"
long,kaw belikan lah baju yg die pesan dr jepun tuh..beli kan lah since itulah yg berkali-kali die mintak dr abg die yg kt jepun tuh sbgai permintaan terakhir,even die da xade long,memory die dgn kite ade lg ok ! ade lg ! byk sgt..aku taw ko sgt sedeyh,jauh kt negara mata hari terbit,kteorg kt cni same jgak,byk2 kn bersabar "

dah..cukup lahh kt cni jer coretan buat arwah..
sebak ! berair mate ! aku coret entry nih..
so long azuan ! rest in peace !


Al-Fatihah....

2 comments:

  1. sedih aku dgr cte nie..aku pn nk ngis bca...xsngka aku...sebegi2 cpt beliau meninggalkn kte...walau die xrapat dgn aku..aku rs sdh gak..

    ReplyDelete
  2. saya pon rase sedih jgk walaupun tak kenal..takziah.

    ReplyDelete