Sunday, May 23, 2010

16 of may..




tadaaaaa !!!!..hehehehh..ni lah HERO lam episod nih..
bak aku enterframe 1st2 nih..lepas nih pict da x byk kn,bkn x byk,xde teros !!..
haaa 16 of may,ade laaa classmate aku sorunk nih..ajk dtg rumah die..
knduri abg die kawen..
so die ajk dtg lam 12.30 kowt..aku punye smngat nk tlg,tp die ajk mkn je kn..so rezeki jgn di tolak,bala jgn cari..aku x ckp nih,tp org dlu2 ckp ;)meh2 kte ushar hari tersebut..hehehe

ni lah tuan rumah,roozeenyza..da la x habes2 ckp aku pendek ! weyh mak cik..
zaman bile laa awak tuh last jumpe HERO nih?berzaman dah..5 taon ok !hehe =P

yeah..nie die,big bro ! abg mustaqim..hehe
law rase2 nk mkn pnumbuk die,try ah..law aku la kna,mmg mndi x basah,tdo xlena..mkn knyg laa !..gile x knyg !..haha =P

haaa..ni lah bru abg pendek..haha choy !!nie adek chairil rizal =)
tgk,dgn wat senyum mcm tuh nye nmpk gigi,ckp dgn fon bagai..eeeeeyy..rase je..
rse cam nk..eeeeeyy..bajet cumil je kn..haha..weyh der ! im jokin ! blog akuh =P

yg nih tgh tggu makcik2 yg len dtg,ape yg mreka fikir ntah..
yg bju purple tuh cik salwana =)..
time nih da la pnas..makcik2 lembap plak..zzz..nk pegi knduri kawen je kowt..
n lg 1 masalah,x yah nk mlawa sgt,ade or xde korunk..mjlis ni ttp jalan..

ni laa die kaum2 yg agak2 da mcm ibu2 aku rase akhir nye sampai..
da la lmbt,sempat lg maen mate,taw2 je aku pgang camera kn !
( weyh lapar dowh ! )

perghh..sempat lg pelok cium bagai...da la lmbt,tgh panas..
solat zohor pown da masuk,aku dah laa x biase melengah kn waktu solat nih =) ehem !
yg biru tuh cik hanim and orange tuh cik syahida =)

ni lah time aku tggu2..time mkn,maklum laa..da tgh2 hari,lapo kn :)
so menu tgh hari tuh nasi minyak,kari daging,aym merah and else...
xingt ape lg..aku ingt ape yg aku mkn je ;P..
air mcm biase laa..ayaq kenduriq..ayaq sirap..hehe
tuan rumah jnji utk hero nih bandung soda..tp tu laa kn..mls nk ckp je..zzz..hehe

nih cik salawana kte senyum2..tp yg blkng tuh..
ape kes tersengih2...eeeyyy,bikin waaa..eyyy..hahaha

dah habes mkn ye makcik2..ibu2?hahaha
senyum lebaq sume..aku rase kn,koruk da bole2 pegi jog ke ptg2..
bli trackmile sbijik letak umah ke..haha,weyh bdn kna jage ok !
law pihak lelaki x puas hati,hntaran kna kurang !..hahaha nais !

ni lah muke2 yg byk lam camera akuh !hehe..cheers guy !

die lg..haha,adoii..xpe laa,mmry pown byk kn ;)
sepuloh ribu gamba awak pown x pe!
sblah die cik akma :)

so..ni lah pict of the day :)..bersama pengantin..
kaum2 ibu n..yg tepi skali baju hitam sengih2 tuh aku x faham..hahaha
yg tepi tuh aku tataw kaum ape..haha..
jgn mrh ok adek chairil :)

**********************************************************

ni lah last capture b4 blk..byk ni jerlaa yg dtg..
hehe,xpe laa..lame giler x jumper,bertaon sgt dah..
ntah2 nnt taw ade majlis talkin or invitation kawen je kn ;)
mne laa taw,setiap yg bertemu ade berpisah nye kn..

aku taw time nih korunk ssh nk lepas kn hero nih blk..haha
tp xpe laa..hero kn,kna ade cerita ckit..next2 time yer kte brbual pnjg ;)
so siape2 yg xde lam nih,nnt kt bbq k ;)aku taw korunk bz,xde cuti,
ape nk buat kn..




4 comments:

  1. memang best la kn...dapat kompol ramai lik..pergh..aku nk gak..hahaha
    mke xmalu..huhuhu

    ReplyDelete
  2. rosda a.k.a ayu

    salam
    uwahhhhh!!!!!sangat jeles..nak ikut korang gi kenduri tu...=(..jeles nya..tak nak da tgk gamba2 tu....

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. woit...sorry..baru tgk blog ko..miss zaman dulu2 la

    ReplyDelete